Info om levering ved køb på BilDrømme.dk

LEVERING

Når du har modtaget en ordrebekræftelse fra BilDrømme.dk (c/o K&M Event I/S), bedes du kontrollere, om der er overensstemmelse mellem ordre og ordrebekræftelsen og straks gøre os opmærksom på eventuelle afvigelser.

 

LEVERINGSTIDSPUNKT & TRANSPORT

Levering af varer fra BilDrømme.dk (c/o K&M Event I/S) anses for sket, når du har fået varen udleveret. Forsendelse af varer sker med Post Danmark i overensstemmelse med de i ordrebekræftelsen angivne oplysninger.

Hvis ordre og betaling er modtaget inden kl. 15.00, leveres produktet normalt inden for 2-3 arbejdsdage med Post Danmark.

 

RISIKO FOR VARERNE

Risiko for varer købt på BilDrømme.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

 

HVIS DU FORTRYDER DIT KØB - HVAD SÅ?

Når du handler på www.bildroemme.dk, har du altid 14 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde omkostningerne, der er forbundet med at returnere varen.

OBS! Bryd ikke emballagen på boksen hvis du vil fortryde. Så er du sikker på at varen er i væsentlig samme stand og at du stadig kan udnytte din fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten bortfalder, hvis emballagen er brudt.

Hvis du fortryder købet, skal varerne samt kopi af ordrebekræftelsensendes til:

BilDrømme.dk
c/o K&M Event I/S
Sohlsvej 6a
6100 Haderslev

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, når denne forsøges leveret.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort, du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.  Vi opfordrer til at varen pakkes forsvarligt og sikkert, vedlagt kopi af ordrebekræftelse.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

HVIS DER ER NOGET GALT MED DIN VARE?

Når du handler på 
www.bildroemme.dk har du naturligvis altid 2 års reklamationsret.

Reklamation skal ske snarest muligt og inden for rimelig tid efter det tidspunkt, hvor du har eller burde have opdaget manglen. Du kan kontakte os på tlf: +45 28 26 64 88 eller mail:mail@bildroemme.dk Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger. Når du reklamerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.